Aldestar – De 10 ani inconfundabili

Aldestar – De 10 ani inconfundabili

Cum a început povestea brandului Aldestar?

Povestea începe în anul 2012 în Argeș, pe Strada Transportatorilor (un nume predestinat, se pare). Viziunea noastră presupunea o schimbare, un suflu nou în domeniul transporturilor, iar Aldestar a înglobat perfect aceste idei: o companie de transport express pe care sa te bazezi și care se bazează, la rândul ei, pe cea mai importantă resursă: conducătorii auto serioși și profesioniști.
De-a lungul timpului, am crescut și ne-am dezvoltat într-o societate dinamică si puternică care privește, în permanență, spre viitor, conduși de sloganul care ne obligă la performanță și seriozitate: să oferim servicii de „top transport”.
Aceste servicii cuprind transportul express și FTL toate operate cu o flotă de peste 200 unitati proprii, plus o flota adițională compusă din aproximativ 40 unități ale subcontractanților dedicați exclusiv ALDESTAR.

De ce transport express?

Serviciul express reprezintă o nișă în piața transporturilor de mare tonaj, o ieșire din tiparul transportului standard, însă cerințele pieței (reflectate în vânzările companiilor de tip express) au arătat importanța acestui segment. Am urmat acest drum iar rezultatele se văd în evoluția companiei. Mobilitatea este cuvântul de ordine atunci când un client sau partener apelează la serviciile Aldestar, iar noi, prin disponibilitatea 24h /24 h, prin versatilitatea în comunicare (vorbim engleză, franceză, spaniolă, germană, italiană, turcă) și prin munca în echipă, onorăm încrederea care ne-a fost acordată prin solicitarea de a presta serviciile de transport.

De ce suntem diferiți?

Datorită valorilor companiei: Siguranță, Rapiditate, Calitate și Profesionalism. Acestea, alături de efortul și priceperea noastră, aduc acel plus care se reflectă în feedbackului clienților mulțumiți. Renumele companiei noastre se menține și crește prin calitatea și profesionalismul serviciilor oferite.
Compania investește an de an în digitalizare (considerată viitorul în transportul express) și în eficientizarea relațiilor client-furnizor, în achiziții de autoutilitare noi cu normă de poluare redusă și, mai ales, în echipa care aduce cel mai mare plus în mersul companiei. Un bun control al activității și serviciile de calitate fac diferența în piață și ne poziționează în top servicii de transport.

Care este secretul dezvoltării companiei?

Secretul este echipa Aldestar care face diferența prin profesionalismul serviciilor oferite. Capacitatea de a atrage angajați talentați și de a menține în rândul acestora pasiunea pentru meseria practicată aduce un plus în indeplinirea misiunii noastre definite prin strategia și valorile proprii.
Promovarea din interior prin identificarea angajaților talentați și supracalificați pentru conducător auto (care aduc experiența de teren ca avantaj în munca de birou), ne-a ajutat să ne eficientizăm activitatea și să dezvoltăm echipa de vânzări care a devenit motorul activității Aldestar.
Iar pe plan investițional, pe lângă activitatea de transport rutier, am dezvolatat și alte domenii conexe: servisare internă și externă, casă de expediții și depozit logistic.

Cum faceți față lipsei de forță de muncă din piața transporturilor?

Fluctuațiile de personal au fost reduse și stabilizate datorită politicii de personal a managementului Aldestar prin motivarea și bonusarea performanței și recompensarea fidelității. Rezultatul s-a concretizat într-o echipă solidă și un mediu de lucru motivant și plăcut.
“Angajaţii Aldestar dau valoare companiei şi participă, în mod essential, la succesul acesteia, fiind împreună responsabili pentru îndeplinirea misiunii noastre. Recunoaştem calitatea, motivarea şi performanţa ca factori principali în atingerea succesului.” – Alin Pătru, General Manager & Aldestar Owner

Ce strategie veți aborda pe viitor?

Secretul unei companii se bazează pe dezvoltarea continuă a afacerii, pe viteza de reacție la cerințele și dinamica pieței, pe fructificarea oportunităților și asumarea riscului.
În viitor ne dorim continuarea investițiilor în flotă, începute în anul 2018, estimând un număr de 50 unități noi în anul 2023, care se vor adăuga la cele peste 200 deja existente. De asemenea, digitalizarea este un process continuu în strategia pe termen lung a companiei, punând accent pe technilogii noi, prietenoase cu mediul. Vrem să devenim un E Transportator de succes prin fructificarea tuturor oportunităților care să ne aducă mereu în întâmpinarea cerințelor clientilor și partenerilor noștri.